Husa Logistics

Fulfilment uitbesteden Veendam

Fulfilment uitbesteden

Je bent opzoek naar een partner waarbij je je fulfilment kan onderbrengen, wij helpen je graag! Je bent eigenaar van een webshop en groeit jaarlijks maar het versturen van orders kost je te veel tijd en gaat ten koste van al het andere belangrijke. Tijd om over te stappen naar een fulfilment center, dat je kan ontzorgen van A tot Z. Bij HUSA Logistics begrijpen we de uitdagingen waar je als webshopeigenaar tegenaan loopt. Daarom staan wij klaar om je hele logistiek op ons te nemen, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is: Jij verkoopt, wij verzenden!.

Wij doen niet alleen B2C fulfilment maar doen veel meer. B2B, B2D, seizoenspatroon of afwijkende maten en gewichten? Al je voorraad en orders in een overzichtelijk dashboard. Handige tools om je verzendproces te automatiseren en uitgebreide verzendmogelijkheden voor zendingen om de hoek tot de andere kant van de wereld. Snel, betrouwbaar en volledig in jouw controle.

Bespaar geld op je opslag en op ieder pakket dat je verzendt met onze scherpe tarieven die je ook kunt combineren met je eigen verzendcontract. HUSA Logistics biedt vanuit haar 67.000m2 grote warehouse in Veendam een complete fulfilment oplossing voor de logistiek van e-commerce/ webshops onder de naam Innostock.

Logo Innostock

Voor grote volumes, bijzondere maten, B2B orders en het ontvangen van importcontainers is onze vestiging in Veendam speciaal uitgerust. Innostock maakt daar gebruik van de jarenlange logistieke ervaring van HUSA Logistics.

Samen met Innostock’s partner Innosend maken we het verzenden van pakketjes eenvoudiger, klantvriendelijker en goedkoper door middel van de slimme Innosend-verzendsoftware en de transparante tarieven. Je kunt bij Innostock je hele logistiek zorgeloos uit handen geven.

Veelgestelde vragen

Levering en verzending

Hoe snel kunnen jullie leveren naar mijn eindklant?
Voor Business to Consumer-zendingen binnen Nederland geldt: voor 18.00u bestelt, de volgende dag in huis. Voor grote Business to Business zendingen kan dat een dag langer duren.

Wat zijn de standaard levertijden voor binnenlandse en internationale zendingen?
Voor Business to Consumer-zendingen binnen Nederland geldt: voor 18.00u bestelt, de volgende dag in huis. Voor internationale zendingen binnen Europa is de standaard levertijd 72 uur.

Welke verzendopties bieden jullie aan (bijv. standaard, express)?
Innostock werkt samen met haar partner Innosend, specialist in verzenden. Innosend heeft concurrerende afspraken met alle belangrijke vervoerders (DHL/DPD/ PostNL) en biedt zowel standaard als express aan.

Retouren

Wat kost het retourneren van artikelen?
Innostock kan het retourproces voor jou, als webshopeigenaar, organiseren. Op basis van wat je van ons verwacht zullen we samen een concurrerend tarief afspreken.

Bieden jullie een retourlabel service aan voor mijn klanten?
Innostock kan het retourproces voor jou, als webshopeigenaar, organiseren op de manier die bij jou past. En natuurlijk heb je continu inzicht in de status van je retouren.

Bieden jullie een retourlabel service aan voor mijn klanten?
Innostock kan het retourproces voor jou, als webshopeigenaar, organiseren op de manier die bij jou past. En natuurlijk heb je continu inzicht in de status van je retouren.

Tracking en inzicht

Hoe werkt jullie Track en Trace syteem?
Innostock gebruikt Picqer als Warehouse Management Systeem, welke inzicht geeft in je voorraden en in- en uitgaande orders. De track & trace van de verzendingen is continu beschikbaar via de portal van onze verzendpartner Innosend.

Kan ik mijn klanten real-time updates geven over hun zendingen?
Jazeker, de track & trace van de verzendingen is continu beschikbaar via de portal van onze verzendpartner Innosend.

Welke informatie is beschikbaar in het Track en Trace systeem?
Innostock gebruikt Picqer als Warehouse Management Systeem, welke inzicht geeft in je voorraden en in- en uitgaande orders. Alle relevante informatie van je order of voorraadartikelen zijn daar beschikbaar. De track & trace van de verzendingen is continu beschikbaar via de portal van onze verzendpartner Innosend.

Integraties en koppelingen

Welke integraties/koppelingen bieden jullie aan?
Innostock biedt integraties met alle grote webshops en vervoerders. Er bestaan bijvoorbeeld koppelingen met Magento, Bol.com, Shopify, Lightspeed, WooCommerce, DPD, DHL, UPS en PostNL.

Ondersteunen jullie mijn e-commerce platform (bijv. Shopify, WooCommerce, Magento)?
Innostock biedt integraties met alle grote webshopplatforms, zoals Magento, Bol.com, Shopify, Lightspeed en WooCommerce

Hoe verloopt het integratieproces met mijn bestaande systemen?
Tijdens het onboardingproces helpen we je kosteloos bij het maken van de koppelingen zodat je snel aan de gang kunt.

Kosten en prijzen

Wat zijn de kosten voor opslag en orderverwerking?
Innostock biedt een oplossing voor iedereen, voor iedere webshop van groot tot klein is er een geschikte oplossing. Wil je onze efficiënte standaardoplossingen of is anders toch beter? B2B, B2D, seizoensprodukten of afwijkende maten en gewichten? Ons team staat voor je klaar! Weet wat je betaalt en sta niet voor verrassingen met onze eenvoudige, duidelijke en scherpe tarieven.

Zijn er extra kosten voor het verwerken van piekperiodes of speciale verzoeken?
Innostock biedt veel gratis flexibele oplossingen, dus veel is mogelijk voor het tarief. Bij echt bijzondere verzoeken gaan we graag in gesprek over de kosten.

Wat zijn de verzendkosten voor verschillende bestemmingen en gewichten?
Innostock werkt samen met haar partner Innosend, specialist in verzenden. Innosend heeft erg scherpe afspraken met alle belangrijke vervoerders (DHL/DPD/ PostNL) en biedt zowel standaard als express aan. Jij kan met Innosend per zending de vervoerder kiezen die voor jou het voordeligst is !

Klantenservice en ondersteuning

Welke ondersteuning bieden jullie voor mijn klanten?
Voor vragen over verzendingen biedt onze verzendpartner Innosend een klantenservice aan.

Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?
Voor vragen over onze dienstverlening staat onze persoonlijke klantenservice tot je beschikking.

Zijn er extra kosten voor klantenservice ondersteuning?
Voor vragen over onze dienstverlening staat onze persoonlijke klantenservice tot je beschikking. Daar zijn geen extra kosten aan verbonden.

Voorraadbeheer

Hoe beheren jullie de voorraad van mijn producten?
Innostock gebruikt Picqer als Warehouse Management Systeem, welke continu inzicht geeft in je voorraden en in- en uitgaande orders. Alle relevante informatie van je order of voorraadartikelen zijn daar beschikbaar.

Kan ik real-time inzicht krijgen in mijn voorraadniveaus?
Innostock gebruikt Picqer als Warehouse Management Systeem, welke continu inzicht geeft in je voorraden en in- en uitgaande orders. Alle relevante informatie van je order of voorraadartikelen zijn daar beschikbaar. Binnenkomende voorraden worden nog dezelfde dag in het systeem gezet.

Bieden jullie voorraadbeheer diensten aan, zoals herbevoorrading en kwaliteitscontrole?
Innostock beschouwt herbevoorrading en kwaliteitscontrole als een onderdeel van voorraadbeheer en deze worden dus als onderdeel van onze standaarddienstverlening uitgevoerd.

Veiligheid en betrouwbaarheid

Hoe garanderen jullie de veiligheid van mijn producten in jullie magazijn?
Ons magazijn is voorzien van een alarmsysteem en de toegangsdeuren zijn alleen met een pasje te openen. Daarbij werken wij met een vast team van betrouwbare medewerkers.

Wat zijn jullie procedures voor kwaliteitscontrole en foutreductie?
Wij hanteren een strenge ontvangstcontrole zodat alleen die producten voor jou op voorraad worden gelegd die aan je kwaliteitseisen voldoen. Mocht dat niet in order zijn dan hoor je dat uiteraard meteen.

Mogelijke fouten bij verzending worden voorkomen doordat er elke zending gecontroleerd wordt voordat de zending verstuurd wordt.

Hoe gaan jullie om met beschadigde of verloren producten?
Op jouw verzoek doen we controletellingen om te ontdekken of er voorraadverschillen zijn. Beschadigde producten worden apart gezet en aan je gemeld.

Vertel ons over uw opdracht

Kom met ons in contact om samen uw mogelijkheden te bespreken.

Bent u er al over uit dan kunt u ook direct een offerte bij ons aanvragen.

Neem contact op Vraag een offerte aan
© HUSA Logistics. All rights reserved
Ontwikkeld door: Convident